Aşk-ı Memnu Fan Sitesi

♥ Beren Saat [Aşkı Arayan Bir Aşk Hikayesi] Kıvanç Tatlıtuğ ♥

       Aşk-ı Memnu Fan SitesiHoşgeldiniz :Misafir
En son ziyaretiniz:


    Aşkı Memnu 69.Bölüm [Sesli Fragmanı]

    Paylaş
    avatar
    Sirius
    Moderator
    Moderator

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 776
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 22/06/09
    Nerden Nerden : Almanya
    İş/Hobiler İş/Hobiler : Ögrenci
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Aşkı Memnu 69.Bölüm [Sesli Fragmanı]

    Mesaj tarafından Sirius Bir Ptsi Nis. 12, 2010 3:08 pm

    Aşkı Memnu 69.Bölüm [Sesli Fragmanı]



    Iyi Seyirler


    _________________


    [/center]
    avatar
    Llita(BB.
    Moderator
    Moderator

    ZodyakKova Kaplan

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 1747
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 05/09/09
    Yaş Yaş : 19
    Doğum tarihi Doğum tarihi : 22/01/99
    Nerden Nerden : Ordu
    İş/Hobiler İş/Hobiler : photoshop
    Lakap Lakap : elifcix,elifçik :)
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Geri: Aşkı Memnu 69.Bölüm [Sesli Fragmanı]

    Mesaj tarafından Llita(BB. Bir Ptsi Nis. 12, 2010 4:16 pm

    Heh eklemissin Very Happy
    Öhm öhmmm...
    Very Happy
    Sahne1-
    Bos islere bunlar. Nihalle birlikte oldu ya artik nihale deli gibi asık ! Ah annem demisti Behlul gibi biri asla asık olamaz diye. Simdi nihalle birlikte oldu ya hemen seviyoom diyo. ilginc ( ama dizide behlul bihtere asık oldu bence. cunku sarhosken bile Bihter.. Seviyorrrrrrrumm dedi. İmzasını yapmıştım koyarim. )
    Yani şu ilk sahne hic moral bozmadigim bir sahnedir.
    Sahne2-
    Buhhaaha Behlul alemsin. Nesi gercek olucak. Senin icin ozel olan kisi sadece SEN ! Bihter durmak yok yola devam..
    Sahne3-
    super bir sahne.. Bihterin ayna bakisi cok guzeldi. Fevkalade bir sahne olmus . Cekimleri begendim. Hilal saral tsk (bu arada Hilal abla yonetmenle ayni adi tasidigin icin nasil bir duygu tasiyosun icinde Very Happy ? )
    Sahne4 -
    Bazi Nbciler hay iiiir filan diyor o sahne icin. Ama bence dogru. ehlul Nihalle ilgilenmediki hic. Bu dedikodular ciktiginda bile dogru duzgun bakmadi Nihalin suratina. Ednan amcanin olaylari yuzunden yaklasti Nihale !
    Sahne5 -
    (o kadar sacma bi sahneki. Bihter cevabini vermis neyseki..)
    Sahne6 -
    Cok biliyosun sen yaa. Kesin nihal kenesi( yapisıkliligindan dolayi ona kene diyorum) sulo amcalarin olayindan bahsediyor. Eminim kendisine hakaret edilseydi boyle olmazdi. Kendi kovardi !! Bihter yapti Bihter suclu degil mi ?
    Sahne7 -
    Hooooop. Ednan bikere Bihter seninle konusmus. Tamam mi ? Bihteri suclayamazsin. Bihter bir suru hakaret isitti onlardan.
    Sahne8 -
    Su mobilya lafinada aciklik getirelim.
    Bihter ne dedi ?
    ''Ben bu evin HANIMIYIM ! ''
    Baska soze gerek varmi ? Nihal kenesinin haksizca degistirdigi goruluyor. Pekala gidip ''biz bu isi askiya alalim'' diyebilirdi.
    Sahne9 -
    Bence de ozellikle NihalKeneZiyagil ( )
    Sahne10 -
    Yaf Bihter tamam karisisin ama kalbin kayik. Very Happy Ama resmi islemler belli..
    Sahne11 -
    Ya Bihter senin fikrini almisti ya.? Tövbeeeeee
    Sahne12 -
    Gorucez Haznedar.. 70 de gorusek !
    Sahne13 -
    Bence de Firdo nasil yaptiysan boz. Cabuk ol
    Sahne14 -
    Ednan sanirim aynam gettiiiiiii diye sasirdi
    Sahne15 -
    Bence de asla olmamali. Olsa da bosver be Bihterr. Behlule mi kaldin ? Sna Ezeli ayarlariz. Olmassa Savas filan
    Sahne16 -
    NihatSait ♥️♥️♥️ Hadi ortaya cikarin nolurrrrr. Saitcim lutfen acikca soyleee Very Happy
    Sahne17 -
    BihBeh ne bakisiyor yav. Dellendim Very Happy
    not : hazalapla . ne kadar nihal bocugunden nefret etsem de seni sevmekteyim. sacin guzel olmus baya . cok begendim.
    Sahne18 -
    Nihat favorim olucak sanirim... İcki icisine biderem yaa
    Sahne19 -
    Kelimeler tukenir. ASSAGİLİK ! BENCE DE BİHTER !
    Sahne20 -
    Behlul napiyor yaa ? Kolundan tuttu anladik ama ne diye odanin ucuna atiyor Bihteri ?
    Abbooooooovvvv korktugum sey mi olucak yoksaaaaaa .. Bihter de tcvzculerin eline dustu Ednan Belul Very Happy ins. ole bisey olmaz diyemiyorum ...
    Behlul kipkirmiziydi ordan cikardim ben de. Yoksa nerdee. Bakislar ... Behlul tam korku modunda. Kivancin gozler bu arada Kapidaki kisi Nihat diyorum ben..


    _________________


    *BSKT.Elif*


    !Berenist! FAN CLUB



    avatar
    Sirius
    Moderator
    Moderator

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 776
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 22/06/09
    Nerden Nerden : Almanya
    İş/Hobiler İş/Hobiler : Ögrenci
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Geri: Aşkı Memnu 69.Bölüm [Sesli Fragmanı]

    Mesaj tarafından Sirius Bir Ptsi Nis. 12, 2010 4:40 pm

    Eliiiiiiif ! Yaw yorumun herzamanki gibi cok uzun Very Happy K.bakma ama okuyamicam cok uzun yaw Sad



    _________________


    [/center]
    avatar
    Llita(BB.
    Moderator
    Moderator

    ZodyakKova Kaplan

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 1747
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 05/09/09
    Yaş Yaş : 19
    Doğum tarihi Doğum tarihi : 22/01/99
    Nerden Nerden : Ordu
    İş/Hobiler İş/Hobiler : photoshop
    Lakap Lakap : elifcix,elifçik :)
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Geri: Aşkı Memnu 69.Bölüm [Sesli Fragmanı]

    Mesaj tarafından Llita(BB. Bir Ptsi Nis. 12, 2010 5:27 pm

    bence de fazla uzun olmus ya. İlk defa bu kadar devedos oldu yazım Very Happy:D


    _________________


    *BSKT.Elif*


    !Berenist! FAN CLUB



    avatar
    SunseT
    Bağımlı Üye
    Bağımlı Üye

    ZodyakBoğa Domuz

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 289
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 18/06/09
    Uyarı Puanı Uyarı Puanı : 4
    Yaş Yaş : 22
    Doğum tarihi Doğum tarihi : 19/05/95
    Nerden Nerden : Azerbaycan
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Geri: Aşkı Memnu 69.Bölüm [Sesli Fragmanı]

    Mesaj tarafından SunseT Bir Ptsi Nis. 12, 2010 7:34 pm

    ama harika olmuş elif,beğenerek okudum.ama nihal konusunda böyle konuşmayalım güzel kız yha napıyo ne diye kene fln diyosun yhaaa Surprised behlül aşkı olayını diyemem sanırım bihterle ayırdığı için azıcık ben de kızgınım ama sonuçta hangisinin daha iyi bir karekter olduğu tartışılmaz bir gerçek doğuruyor yalnış mıyım? Embarassed

    üstelik madem açtın bi şey daha diyeyim,beren hariç bihter rolundeki o kadın silüetine bayılıyorum (firdevsin duruşu kadar değil tabi,o başka efsane) harika bi karakter amma son bölümdeki bihterin nihali eşyalar yüzünden azarlaması beni çok sinirlendirdi.bihtere aşık olmama rağmen ben bile bi an nefret ettim,o neydi öyle aşşağılık bakışlar yha...üstelik nihal "tamam,değiştiririz istersen" demesi vardı içim cız etti valla.
    bu konumda haklı sonuçta nihal,sanırım benim ablam dageri dönüp-dönmeyeceğini bilmediği üvey annesinin yolunu beklemezdi KENDİ evlerinde değişim yapmak için.ona iyi davranıyo hala şükr edin bence....

    neyse fragman harikaydı,güzel sahneler va ve görsellik ön planda olck bu bölüm.heyecanla bekliyorum...
    avatar
    !Berenist!
    Administrator_Kurucu
    Administrator_Kurucu

    ZodyakKoç Maymun

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2321
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 12/03/09
    Yaş Yaş : 25
    Doğum tarihi Doğum tarihi : 10/04/92
    Nerden Nerden : Mersin
    İş/Hobiler İş/Hobiler : Öğrenci
    Lakap Lakap : Hilary
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Geri: Aşkı Memnu 69.Bölüm [Sesli Fragmanı]

    Mesaj tarafından !Berenist! Bir Ptsi Nis. 12, 2010 10:31 pm

    Fragman süper.Tamda beklediğim gibi geldi doğrusu.

    Beyenmediğim tek yer Nşhatın sinsi sinsi bizimkileri süzdüğü sahneydi Very Happy Very Happy
    Ay bide bişi bulabilicekmi gibi ince ince bakıyor Very Happy çok güldüm Very Happy:D:D


    Elifim, Hilal Saral'ın adaşım olması beni yönetmen olma arzusuna bi adım daha ilerletti Very Happy
    Spoiler:
    6. sınıftan beri yönetmen olma hayaliyle yaşıorum.
    Venedikte (sular şehri) kendi filmimi çekicem. Bi filmin ne kadar ilginç olabiliceğini anlatan bi yapı olucak Very Happy
    Tür ( Traji komedi - aşk yoğunluklu.) Dram, entrika,aldatma,aşk,sevgi,şehvet,tutku .. kısaca çok klas bi türk filmi Very Happy Very Happy


    _________________




    "..Gözlerin, dudakların alev alev çağırıyor yangınlara.
    Öyle birşey varki sende çözemediğim,
    İnsanı çılgınlıklara sürüklüyor.."

    Lav yu Elifim Sad



    avatar
    Llita(BB.
    Moderator
    Moderator

    ZodyakKova Kaplan

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 1747
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 05/09/09
    Yaş Yaş : 19
    Doğum tarihi Doğum tarihi : 22/01/99
    Nerden Nerden : Ordu
    İş/Hobiler İş/Hobiler : photoshop
    Lakap Lakap : elifcix,elifçik :)
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Geri: Aşkı Memnu 69.Bölüm [Sesli Fragmanı]

    Mesaj tarafından Llita(BB. Bir Salı Nis. 13, 2010 11:30 am

    SunseT demiş ki:ama harika olmuş elif,beğenerek okudum.ama nihal konusunda böyle konuşmayalım güzel kız yha napıyo ne diye kene fln diyosun yhaaa Surprised behlül aşkı olayını diyemem sanırım bihterle ayırdığı için azıcık ben de kızgınım ama sonuçta hangisinin daha iyi bir karekter olduğu tartışılmaz bir gerçek doğuruyor yalnış mıyım? Embarassed

    üstelik madem açtın bi şey daha diyeyim,beren hariç bihter rolundeki o kadın silüetine bayılıyorum (firdevsin duruşu kadar değil tabi,o başka efsane) harika bi karakter amma son bölümdeki bihterin nihali eşyalar yüzünden azarlaması beni çok sinirlendirdi.bihtere aşık olmama rağmen ben bile bi an nefret ettim,o neydi öyle aşşağılık bakışlar yha...üstelik nihal "tamam,değiştiririz istersen" demesi vardı içim cız etti valla.
    bu konumda haklı sonuçta nihal,sanırım benim ablam dageri dönüp-dönmeyeceğini bilmediği üvey annesinin yolunu beklemezdi KENDİ evlerinde değişim yapmak için.ona iyi davranıyo hala şükr edin bence....

    neyse fragman harikaydı,güzel sahneler va ve görsellik ön planda olck bu bölüm.heyecanla bekliyorum...

    Nihal Behlule cok yapisık davraniyor. o yuzden kene ^^ diye tabir ettim. Bknz : 60.bolum sirf Bihtere inat olsun diye ya da ben oyle anladim Behlulun beline kollarini sarip ay cok yorulmusum gibi birsey soyledi..
    ev konusunda da evin hanimi : evin sahibinin karisidir. . . bunu annem bile dedi (annem tarafsiz bir kisidir.)
    ama hersey tam netlesmeye baslamasini bekleyebilirdi. veya Bihter ile ortaklasa yapabilirlerdi.
    evet ben de o sahnede kizdim Bihtere. biraz daha hafif soyleseyd keske.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------
    ovv hilal abla valla senden iyi yonetmen olur
    aski memnunun yeni versionun cek olur mu


    _________________


    *BSKT.Elif*


    !Berenist! FAN CLUB



    avatar
    Sirius
    Moderator
    Moderator

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 776
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 22/06/09
    Nerden Nerden : Almanya
    İş/Hobiler İş/Hobiler : Ögrenci
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Geri: Aşkı Memnu 69.Bölüm [Sesli Fragmanı]

    Mesaj tarafından Sirius Bir Salı Nis. 13, 2010 2:42 pm

    ya arkadaslar ben gelecek bölümlü hic istiyerek beklemiyorum Surprised Bakin okadar cok güzel Fragmanlar cikiyor insan yeni bölümü heyecanla bekliyor Sad gecenki bölümün Sesli fragmani bence Süperdi cok sey anlamadim fragmandan ve bölüm Bombaydi !! Very Happy Bu fragmandan bisi anlamadim dogrusu


    _________________


    [/center]
    avatar
    Llita(BB.
    Moderator
    Moderator

    ZodyakKova Kaplan

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 1747
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 05/09/09
    Yaş Yaş : 19
    Doğum tarihi Doğum tarihi : 22/01/99
    Nerden Nerden : Ordu
    İş/Hobiler İş/Hobiler : photoshop
    Lakap Lakap : elifcix,elifçik :)
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Geri: Aşkı Memnu 69.Bölüm [Sesli Fragmanı]

    Mesaj tarafından Llita(BB. Bir Salı Nis. 13, 2010 2:56 pm

    Aynen baya hatta hic bisi anlasilmiyor. Bildigimiz konular. ama ben yine de merakla bekliyorum ya

    not : özet gelmis koydum. okuyun Very Happy Very Happy


    _________________


    *BSKT.Elif*


    !Berenist! FAN CLUB



    avatar
    !Berenist!
    Administrator_Kurucu
    Administrator_Kurucu

    ZodyakKoç Maymun

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 2321
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 12/03/09
    Yaş Yaş : 25
    Doğum tarihi Doğum tarihi : 10/04/92
    Nerden Nerden : Mersin
    İş/Hobiler İş/Hobiler : Öğrenci
    Lakap Lakap : Hilary
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Geri: Aşkı Memnu 69.Bölüm [Sesli Fragmanı]

    Mesaj tarafından !Berenist! Bir Salı Nis. 13, 2010 4:33 pm

    Llita(BB. demiş ki:

    Nihal Behlule cok yapisık davraniyor. o yuzden kene ^^ diye tabir ettim. Bknz : 60.bolum sirf Bihtere inat olsun diye ya da ben oyle anladim Behlulun beline kollarini sarip ay cok yorulmusum gibi birsey soyledi..
    ev konusunda da evin hanimi : evin sahibinin karisidir. . . bunu annem bile dedi (annem tarafsiz bir kisidir.)
    ama hersey tam netlesmeye baslamasini bekleyebilirdi. veya Bihter ile ortaklasa yapabilirlerdi.
    evet ben de o sahnede kizdim Bihtere. biraz daha hafif soyleseyd keske.
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------
    ovv hilal abla valla senden iyi yonetmen olur
    aski memnunun yeni versionun cek olur mu

    Olurda o dönemin oyuncularıyla böyle bişey yapmaya kalkarsam emin ol senaristlerden biri sen olursun Very Happy Very Happy


    _________________




    "..Gözlerin, dudakların alev alev çağırıyor yangınlara.
    Öyle birşey varki sende çözemediğim,
    İnsanı çılgınlıklara sürüklüyor.."

    Lav yu Elifim Sad



    avatar
    Llita(BB.
    Moderator
    Moderator

    ZodyakKova Kaplan

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 1747
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 05/09/09
    Yaş Yaş : 19
    Doğum tarihi Doğum tarihi : 22/01/99
    Nerden Nerden : Ordu
    İş/Hobiler İş/Hobiler : photoshop
    Lakap Lakap : elifcix,elifçik :)
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Geri: Aşkı Memnu 69.Bölüm [Sesli Fragmanı]

    Mesaj tarafından Llita(BB. Bir Salı Nis. 13, 2010 5:24 pm

    Ooo tesekkuur Very Happy
    Aklımda super seyler var aslında ufak ufak bolum olarak yazıyorum..


    _________________


    *BSKT.Elif*


    !Berenist! FAN CLUB




      Forum Saati Salı Şub. 20, 2018 5:45 am