Aşk-ı Memnu Fan Sitesi

♥ Beren Saat [Aşkı Arayan Bir Aşk Hikayesi] Kıvanç Tatlıtuğ ♥

       Aşk-ı Memnu Fan SitesiHoşgeldiniz :Misafir
En son ziyaretiniz:


    Aşk-ı Memnu 69.Bölüm (SESSİZ) Fragmanı

    Paylaş
    avatar
    Llita(BB.
    Moderator
    Moderator

    ZodyakKova Kaplan

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 1747
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 05/09/09
    Yaş Yaş : 19
    Doğum tarihi Doğum tarihi : 22/01/99
    Nerden Nerden : Ordu
    İş/Hobiler İş/Hobiler : photoshop
    Lakap Lakap : elifcix,elifçik :)
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Aşk-ı Memnu 69.Bölüm (SESSİZ) Fragmanı

    Mesaj tarafından Llita(BB. Bir Cuma Nis. 09, 2010 3:25 pm



    _________________


    *BSKT.Elif*


    !Berenist! FAN CLUB



    avatar
    Llita(BB.
    Moderator
    Moderator

    ZodyakKova Kaplan

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 1747
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 05/09/09
    Yaş Yaş : 19
    Doğum tarihi Doğum tarihi : 22/01/99
    Nerden Nerden : Ordu
    İş/Hobiler İş/Hobiler : photoshop
    Lakap Lakap : elifcix,elifçik :)
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Geri: Aşk-ı Memnu 69.Bölüm (SESSİZ) Fragmanı

    Mesaj tarafından Llita(BB. Bir Cuma Nis. 09, 2010 3:43 pm

    Nannn yorumu ilk ben yapmak istiyorrrrrm . Sad
    Coka girddiim Very Happy Very Happy
    Sahne : 1)
    Ahahhaaaa evet yaaaaa. Behlul sırılsıklam asık Nihale yaa. Baak dimi Nihal'in alnından opuyoo Bihteri hic opmediiiiiiiiiii yaa Behlul Nihalee asııık ( Notcuk : Seviyesiz bir NBcinin yazabilecegi bir gorus. Siz bunun tersini anlayın.)
    Sahne :2)
    Annemin kahrolduğu sahnee. '' O guzelim aynayı bana verseeydin ya aptal kadddddıın '' diyor kendisi. Ama gercekten canım aynaya yazık ettiler ya. Onun da yasak ask ta bir sembolu vardııı. Baa verin onuuu .
    Sahne :3) firdomuz var sevindim.

    Sahne :4)
    Ne bicim hale gelmis ya. Olurum olurum :'( Ednan amca baska biseye bakıyordur odada. Ayna kirildi ya.
    Sahne :5)
    Ana sonucta bu kadın.. Yazık ya.. Firdo anneee kizin elden gidiyor bisiyler yab . NByi ayir.
    Sahne :6)
    Edinannnnıım nooldu saa ne oldu boyle ?? Ne guzel esin eve gelmis dusunceli dusunceli duruyon ? Yok var bunda bisiyler
    Sahne :7)
    Beren guzelligiyle goz dolduruyor mas. Kıyafeti cok yakısmıs.
    Bihter yine sinir krizinden cıkmamamıs . Bu arada neresi orasııı ?
    Sahne :8)
    Ednan ve donuk bakislari
    Sahne :9)
    Bihter bayilacak kesin.. Behlul janti bu arada Eski Behlul gibi olmus .. Nihalle Eski , Bihterle Asık. Aha aradaki fark.
    Bu arada Behlul Bihterin hamile oldugundan iyice emin olur. Belki hastaneye filan o goturur (Behlul nefretimsin , ama seviyom nan sizi)
    Sahne :10)
    Firdoo yetiiis , Bihter kiyamam saa ya :'(
    Sanirim bu bolum Bihter aglamaktan goz yasi biticek. Ananem gibin .
    Sahne :11)
    Aha geberdigim sahneee. oYYH . Bihter ne bicim bakistir o. Korktum vallaha. Gozleri felfecir okuyor bu kizin. Behlul de sasirdi. Ve yine ayni degisik yerdeyiz. Tvbee . Memnuya kesin o '' degisken yer '' de tanik olucak. Bihterin zorlamasıyla sanırım. 70.bolum tuyolarını aldıgım icin icim rahat Very Happy
    Bihter agliyo bide . Aynı kıyafet filan. Ne iss _? Behlul bisiy yaptısan mahvederim seni!



    not : Simdi farkettim. Aceba... Bebikomuzz söyleyemiyom ya...


    _________________


    *BSKT.Elif*


    !Berenist! FAN CLUB



    avatar
    Sirius
    Moderator
    Moderator

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 776
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 22/06/09
    Nerden Nerden : Almanya
    İş/Hobiler İş/Hobiler : Ögrenci
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Geri: Aşk-ı Memnu 69.Bölüm (SESSİZ) Fragmanı

    Mesaj tarafından Sirius Bir Cuma Nis. 09, 2010 5:43 pm

    vay fragman cikmismi hemen Sad Sesliside benden ^^ben izlemeyim malesef dün Annemden dolayi Surprised Ama bu aksam izlicem,dayimlarin Höpörcükleri bozulmus Hastalnamis Very Happy calismiyor sessiz izlemek zorunda kaldim Very Happy
    biside anlamadim dogrusu Sad frgman icin tskler elifcik (eheheheh) Very Happy


    _________________


    [/center]
    avatar
    Llita(BB.
    Moderator
    Moderator

    ZodyakKova Kaplan

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 1747
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 05/09/09
    Yaş Yaş : 19
    Doğum tarihi Doğum tarihi : 22/01/99
    Nerden Nerden : Ordu
    İş/Hobiler İş/Hobiler : photoshop
    Lakap Lakap : elifcix,elifçik :)
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Geri: Aşk-ı Memnu 69.Bölüm (SESSİZ) Fragmanı

    Mesaj tarafından Llita(BB. Bir Cuma Nis. 09, 2010 6:10 pm

    Very Happy
    Cok kotuydu bolum ya.. Nihali bi kasık suda bogabilirim !!
    Bitter neler cekti son 2 dkda .. Basina gelmeyen kalmadi. Kizin omrunden 10 yil gitti '' 2 dkda !!


    _________________


    *BSKT.Elif*


    !Berenist! FAN CLUB



    avatar
    SunseT
    Bağımlı Üye
    Bağımlı Üye

    ZodyakBoğa Domuz

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 289
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 18/06/09
    Uyarı Puanı Uyarı Puanı : 4
    Yaş Yaş : 22
    Doğum tarihi Doğum tarihi : 19/05/95
    Nerden Nerden : Azerbaycan
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Geri: Aşk-ı Memnu 69.Bölüm (SESSİZ) Fragmanı

    Mesaj tarafından SunseT Bir C.tesi Nis. 10, 2010 10:08 am

    sesli fragman çıkmış mı ki?
    bu arada yorumlarının tadı bi başka oluyo llita ama ben de bbcilerle nbciler arasında karar kıldığım için "seviyesiz" diye bahsetme Wink
    off ya bihterin bakışları valla bi gün beni kalpten götürecek,o ne öyle yaaa.firdevsciğimiz de gelmiş ne iyi o korur bizim bihteri.ayna sahnesi harikaydı gerçekten.bi bakıma yasak aşkımızı simgeliyordu,o aynanın önünde neler oldu neler ve şimdi paramparça oldu.gittikeri yer yine çok şık bi yer,diiziye yakışıcak.
    geçende ntvde bi programda adamın biri aşk-ı memnuyu gittikleri şık yerler için izliyorum demişti.türkiyenin en pahalı yapımı diye bahsetti doğru bence ama karşılığını da fazlasıyla almıyor değiller hani bizim sayemizde

    bu arada parantez açayım,bazı arkadaşlar vardı 2.sezon tanıtımından hiç bi şey anlamadım diyen ve berbat olmuş diyen.alın işte anlamsız fln değil,aynalar kırılıyor.bihter ve behlül perişan halde.matmazel nihalle behlülün arasında.bihter adnana yüzünü çeviriyor.şarkıda "kimse görmedi" derken beşir ekranlarda...daha bi çok tüyo.

    Mad
    avatar
    Llita(BB.
    Moderator
    Moderator

    ZodyakKova Kaplan

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 1747
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 05/09/09
    Yaş Yaş : 19
    Doğum tarihi Doğum tarihi : 22/01/99
    Nerden Nerden : Ordu
    İş/Hobiler İş/Hobiler : photoshop
    Lakap Lakap : elifcix,elifçik :)
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Geri: Aşk-ı Memnu 69.Bölüm (SESSİZ) Fragmanı

    Mesaj tarafından Llita(BB. Bir C.tesi Nis. 10, 2010 11:01 am

    Yok ''SunSet''. Bazıları. Bazı NBciler cok saviyesiz yorumlar yapıyor. Ama diger NBcilerle sorunum filan yok. O acıdan dedim. Bazı NBciler Bihtere olmadık hakaretler vs. savunuyorlar. Adam akıllı yorumlar yapanlara seviyesiz dermiyim hiç Very Happy

    sesli fragman henüz çıkmadı. bolumu izleyememiste. ondan bahsedioruz Very Happy


    _________________


    *BSKT.Elif*


    !Berenist! FAN CLUB



    avatar
    Sirius
    Moderator
    Moderator

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 776
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 22/06/09
    Nerden Nerden : Almanya
    İş/Hobiler İş/Hobiler : Ögrenci
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Geri: Aşk-ı Memnu 69.Bölüm (SESSİZ) Fragmanı

    Mesaj tarafından Sirius Bir C.tesi Nis. 10, 2010 1:07 pm

    Simdi yeni bölümü izlicem bisi anlmadim ya Very Happy


    _________________


    [/center]
    avatar
    Sirius
    Moderator
    Moderator

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 776
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 22/06/09
    Nerden Nerden : Almanya
    İş/Hobiler İş/Hobiler : Ögrenci
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Geri: Aşk-ı Memnu 69.Bölüm (SESSİZ) Fragmanı

    Mesaj tarafından Sirius Bir Paz Nis. 11, 2010 12:19 am

    Gecenki bölümü az önce izledim.

    Süper bir Bölümdü gercekten Sad Bihter butün Intikamini aldi Evdekilerden cok iyi etti bence, Nihale heleki cooook güzel etti Very Happy Mutfaktakiler (Cemile)'ye de iyi etti ama Süleyman beyfendi ve Hanimina üzüldüm Surprised Ama Bihterimiz 100% hakli. Onun hakkinda cok Konustular ama Süleyman beyfendilere üzüldüm ya gercekten Surprised Ama sadece kizlari yüzünden onlarda Istifa ettiler sadece PIS Cemile yüzünden! Neyse cok oldu galiba son 2dk neydi ya Öyle Bihterimiz BEYNINDEN vuruldu sanki PIS BEhlül ya Hele Nihale bak "biz dün gece ilk defa birlikte olduk" diyor yaw Allah Allah Ama Bihterimiz varya Süper etti bu Bölümde. OH OH Yandan Yandan (hahahha) (sesli fragmanda benden)


    _________________


    [/center]
    avatar
    Llita(BB.
    Moderator
    Moderator

    ZodyakKova Kaplan

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 1747
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 05/09/09
    Yaş Yaş : 19
    Doğum tarihi Doğum tarihi : 22/01/99
    Nerden Nerden : Ordu
    İş/Hobiler İş/Hobiler : photoshop
    Lakap Lakap : elifcix,elifçik :)
    Hangi Dizi Karekteri Hangi Dizi Karekteri :

    Konu İkonu Geri: Aşk-ı Memnu 69.Bölüm (SESSİZ) Fragmanı

    Mesaj tarafından Llita(BB. Bir Ptsi Nis. 12, 2010 11:12 am

    Sesli çıktı ama eklemiyom yaa Very Happy
    Sani abi cabbuk ol Very Happy


    _________________


    *BSKT.Elif*


    !Berenist! FAN CLUB




      Forum Saati Salı Şub. 20, 2018 5:42 am